Reklamacja

Składając reklamację należy wypełnić formularz reklamacyjny

Wypełniony formularz, reklamowany towar i dowód zakupu należy wysłać do Nas na adres: 

SPAEHER POLSKA SP. Z O.O.

Ul. Marszałkowska 58

00-545 Warszawa

Z dopiskiem: REKLAMACJA

 

REKLAMACJA NIE OBEJMUJE:

  • naturalnego zużycia odzieży, przedmiotów
  • uszkodzenia, które powstało na wskutek niewłaściwego użytkowania i konserwacji 
  • uszkodzenia mechanicznego produktu (np. zarysowania, pęknięcia, przetarcia)
  • części wymiennych produktu 

W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku reklamacji. 

Jeżeli Twoja REKLAMACJA zostanie uznana to w przeciągu 7 dni wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze. 

Natomiast jeśli Twoja REKLAMACJA nie zostanie uznana to wyślemy Ci informacje z wyjaśnieniem i w ciągu 7 dni odeślemy produkt. 

 

PAMIĘTAJ!

Zawsze sprawdź przesyłkę, czy nie została uszkodzona podczas transportu. 

Jeżeli opakowanie przesyłki posiada widoczne uszkodzenia, prosimy o kontakt z Nami i odmówienie przyjęcia przesyłki.   

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium